Snapchat lately

 

 

Dere ser bildet nederst i midten. Det lille såret der gjør grusomt vondt! Hver gang jeg beveger hånda, fingrene eller noe svir det noe sykt. Ihvertfall når jeg prøver å strekke ut fingrene. Jeg var så dum at jeg spritet hendene mine med antibac før jeg innså at “oj, jeg har jo et sår her som svir helt jævlig mye”. I dag da jeg vasket håret måtte jeg virkelig bite sammen tennene. Det å vaske hendene er også helt jævlig, og før jeg vet ordet av det har jeg av vane pumpet såpe rett i såret. Hurray! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg