Stille

 


(Her skulle jeg egentlig bare vise fram mine nye pantz, men det var det beste jeg kunne finne fram for øyeblikket)
 

Det har vært stilt fra meg i en dag nå. Det er så mye jeg skulle ønske jeg kunne fortelle, men ikke kan. Jeg ser på bloggen som en dagbok, en plass der jeg kan skrive mine meninger uten at personlig får slengt i trynet at jeg tar feil. Likevel er jeg redd, dere vet jo meg. Jeg har ikke helt visst hvordan jeg skal uttrykke meg.

I det siste har jeg prøvd å være noe helt annet enn meg selv. Hvordan skal jeg tilpasse meg? Hva skal jeg mene? Hvordan skal jeg oppføre meg? Uansett hvor mye jeg prøver, klarer jeg ikke helt å være som jeg er. Jeg vil alltid prøve å forbedre meg, være snill, godhjertet, holde kjeft. Jeg opplever ofte at jeg faktisk ender med å holde kjeft, fordi det meste jeg sir blir feil. Jeg føler meg rett og slett teit. Hvem faen er jeg egentlig?! Kanskje jeg er midt i en identitetskrise eller noe? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg