Nå har jeg endelig fått psykolog

 


Tidligere idag var jeg rimelig frustrert, satt og gråt og følte meg veldig håpløs. Plutselig registrerer jeg at telefonen min lyser opp, og et ukjent nummer ringer meg. Først tenkte jeg “faen, sikkert selgere”, mens jeg tørket tårene og prøvde å samle meg litt. Men “passende” nok var det en psykolog som ringte meg, og jeg har nå fått min første time etter nyåret! Hurraaa, endelig!!!

Problemet mitt er at etter nyåret har jeg ikke lenger frikort, og jeg vet at det å gå til psykolog er jævlig dyrt. Håper det fikser seg, for jeg har tross alt funnet en løsning med NAV. Jeg får bare håpe det ikke tar like lang tid som det har tatt til nå! Jeg tok kontakt med NAV i september og først nå har noe skjedd, så jeg trygler om at jeg ikke må vente så veldig lenge denne gangen også. 

 

Haha, legg forresten merke til vippene mine… På det høyre øyet har så og vi alle falt av, mens på det venstre er det ennå en del igjen, pluss at de ligger heeelt samlet. Det er så fælt! Gleder meg til de faller helt av, men kjenner jeg savner å ha freshe, flotte vipper da. 

 

Jeg har også søkt om å få studentbolig i Oslo om jeg og Mathias skal studere der til høsten. Prisene var overraskende like overalt! Selvfølgelig litt billigere i Harstad da. Førstevalget gikk of course til de billigste som ligger nærmest skolene vi (kanskje) skal gå på. Og da slipper vi til og med å dele bad eller kjøkken med andre (jeg takler ikke sånt, jeg klikker faktisk helt bare av tanken). 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg