7 “julete” fakta om meg

 

🎄 Jeg liker ikke pepperkaker. Tror jeg gjorde det da jeg var mindre, men i mange år har jeg rett og slett ikke hatt noe behov for å spise det. Ikke pepperkakehus heller, æsj… Skulle heller laget et “pepperkakehus” av Freia melkesjokolade, det hadde iallefall blitt spist for å si det sånn! 

 

👼 Mine favoritt-julefilmer er:

Tre nøtter til askepott (såklart) 

Disneyfilmene som sendes på julaften 

Polarekspressen

Elf 

 

⛄ Jeg HATER gløgg. Det er bare noe med smaken jeg virkelig ikke liker!

 

🌟 Vanligvis får jeg julestemning når det er høst. Og selvfølgelig avtar den med en gang adventstiden er igang! Som oftest har det med været å gjøre da, for akkurat nå er det regn, det har regna masse dagene før også, og det er kun meldt regn fram mot julaften. Der røyk den julestemninga! 

 

 

👪 De julegavene jeg husker best er en saccosekk jeg fikk fra besteforeldrene mine i en svææær gavepose da jeg var rundt 10 år, og Nintendo-spillet Style Boutique fra foreldrene mine. Jeg var så happy!

 

🎅 Det eneste jeg liker med vinteren er jula. Ellers kan bare vinteren drite og dra! Sorry not sorry. Påsken er også ganske koselig, så det kan være vinter da også. 

 


🎁 De eneste julekakene jeg liker er:

Sara Bernhardt kake

Marvpostei 

Bordstabel – bonushistorie: da jeg var lita var vi på besøk hos oldemor som hadde laget mange av disse, og jeg påsto som vanlig at jeg ikke likte dem før jeg i det hele tatt hadde smakt. Jeg ble presset av familyen til å smake og fant ut at jeg likte dem noe sykt godt! De har i ettertid blitt kalt for “Maria-kaker” i vår nærmeste familie. 

Jeg liker som sagt ikke pepperkaker, og jeg syntes smaken fort blir kjedelig når det gjelder sandkaker og krumkaker osv. Ja, jeg er klar over hvor kresen jeg faktisk er, hahaha. 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg