SKAM er over?!

 


Beklager for den stygge hårfrisyren og forskjellen på vippene. Dette er mine tidsfordriv nå for tiden! 

 

Til overkskriften: WHAT? Jeg trodde episoden “NÅ” var en helt vanlig episode, og ikke den aller siste i sesong 3! Jeg fikk litt sjokk da lillesøster fortalte det, og ble selvfølgelig veldig skuffa. Så, hva syntes jeg om sesong 3 i forhold til de andre? 

Jeg syntes sesong 1 var dritbra, når det handla om forholdet til Jonas og Eva. Sesong 2 var også dritbra, da det handla om Noora og William. Jeg syntes likevel det ble litt for mye “mumling” fra Noora sin side der hun brukte hundre år på å forklare ting og episodene bare gikk og gikk. Denne sesongen var selvfølgelig bra, og hadde et veldig viktig tema som omhandlet forholdet mellom to gutter, Isak og Even. Men episodene ble ofte litt kjedelige og for mye av det samme. Likevel en sykt bra sesong! 

Neste sesong håper jeg har Sana som hovedperson! Hva håper dere?

 

4 kommentarer
    1. Sandra Marie: Den boka er bra ja! Ikke den beste jeg har lest, men uten tvil en koselig og morsom bok som passer ypperlig nå til jula ettersom den handler om julaften 🙂

    2. liseburoy: Den er veldig koselig og morsom, og passer ypperlig nå i juletiden ettersom den handler om julaften, og har tre forskjellige fortellinger fra hver forfatter 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg