Norge er kanskje ikke så verst

 

 

For noen dager siden oppdaget jeg videoen under på youtube. En timelapse av norsk natur. Jeg ble nesten helt satt ut, og jeg har før tenkt at jeg ikke liker den norske naturen, at jeg syntes den er “stygg og grå” og iallefall var jeg ikke noen fan av fjell. Nå derimot, har jeg fått et øye for natur på en helt annen måte. 

 

Da jeg var mindre ville jeg kun reise til steder med kritthvite strender og turkist hav, og that’s it! Jeg brydde meg langt ifra om naturen, det som ikke er på stranden og slikt. Hadde jeg reist til de samme stedene nå, hadde jeg sett meg rundt, knipset tusenvis av bilder og blitt veldig fascinert over både fin arkitektur og natur. 

Det er så mange steder i verden jeg har lyst til å besøke på grunn av blant annet naturen og miljøet. For eksempel England, Irland, Skottland, Australia (vet ikke hvilket sted ennå), New Zealand, Thailand and so on! 

 

Etter å ha sett denne timelapse-videoen har jeg iallefall blitt enig meg med selv: Norge er ganske fint likevel! 

 

 

2 kommentarer
    1. Norge er vakrere enn man egentlig vet:) elsker denne videoen. Kan se den opp til flere ganger.. <3 Takk for kommentaren din, satt pris på den! Neida. Er ikke helt alene i julen, har heldighvis en familie som støtter meg! Håper du også får deg en super jul.

    2. buroyfoto: Tusen takk! Det var veldig fint å høre, håper du får det kjempekoselig <3 Ja, enig! Denne videoen kan jeg se mange ganger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg