Uken som gikk – Uke 51

 

 

Ukas høydepunkt:

Garantert at det har vært jul! Alle de flotte julegavene jeg fikk var virkelig et høydepunkt i seg selv, det toppet mine forventninger. 

 

Ukas nedtur: 

Denne ukas nedtur er at jeg var i dårlig form både lillejulaften og dagen før! Jeg trodde jeg begynte å få omgangssyke eller noe, men det går heldigvis bedre og jeg har sluppet billig unna med litt hodepine nå de siste dagene. 

 

Ukas cravings:

JULEMAT!!!! Heldigvis er det nøyaktig det jeg har fått spist denne helga. God bless. 

 

Ukas sang:

Hele julelista mi på spotify blir ukas sang, haha. Trykk på denne linken for å høre den. 

 

Ukas film: 

Selvfølgelig måtte det bli en julefilm! The polar express.

 

 

Ukas innkjøp: 

Denne uka har jeg overrasket meg selv med å IKKE kjøpe noe. Kanskje godteri eller noe sånt, men ikke klær, sminke eller noe annet kult! Jeg tror jeg setter det på vent til romjulsalget. (Jeg kjøpte fire nye sminkekoster fra Spectrum Brushes idag, men det er jo tross alt ei ny uke nå da, hehe)

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg