Det er faktisk jul

 

 

God morgen, og god jul! Det er julaften, og snøen ligger så fint på bakken. I går natt satt jeg og hørte på julemusikk mens jeg lakket neglene mine mørkerøde. Alle julegavene er levert, og jeg håper dette blir en fantastisk dag! Forresten driver jeg og sjekker yr.no hele tiden ettersom det har vært meldt REGN idag, og jeg har håpet desperat at det skal endre seg, haha. Det er så kjipt om det begynner å regne i dag! Men heldigvis nå når jeg nettopp sjekket er det kun meldt snø, og litt sludd i kveld, hurra!!!

 

Slenger med et bilde fra en jule-shoot på skolen jula 2014. Har ikke forandret meg så altfor mye siden da! 

 

Jeg skal snart fra på et par kirkegårder sammen med pappa for å sette lys på gravene til avdøde slektninger. Det er tradisjon for meg, så absolutt! Å ikke bare sette pris på de rundt meg, men også de som ikke er her lengre. GOD JUL fra meg til dere! Jeg håper dere får en strålende dag. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg