Jeg knuste telefonen min

 

 


 

I går ettermiddag skulle jeg og Mathias på butikken, og jeg klarte selvfølgelig å miste telefonen jeg hadde i hånda da jeg skulle kle på meg jakken, selvfølgelig i et hardt flisgulv. Jeg tok opp mobilen og la den i lomma som vanlig. “Shit happens”, tenkte jeg uten å sjekke mobilen for eventuelle skader. Da vi var inne på butikken kjente jeg noe skarpt i lomma, og skjermen var selvfølgelig knust. Ikke overraskelse nok var den ikke lengre brukbar, og skjermen var helt ødelagt. Dette var ikke engang MIN telefon, men en gammel Samsung S3 jeg lånte hos en venn. 

I dag bar det rett til Elkjøp, og jeg fikk ordnet en Huawei Honor 8 med et bedre abonnement enn jeg tidligere hadde. Det er veldig typisk meg at slikt skal skje når jeg egentlig ikke har råd til det, men nå slipper jeg forhåpentligvis å kjøpe meg ny telefon på noen år! (Jeg kjøpte forresten også et deksel som er veldig beskyttende for knall og fall) 

 

 

Forresten, til de av dere som har såpass god kontakt med meg at dere når meg via telefonen, har jeg ikke mulighet til å svare på/se meldinger, ta telefonen eller ringe før i morgen klokken 12:00. (Det er først da mitt nye abonnement er aktivert og klart til bruk) Kontakt meg via facebook om det skulle være noe! 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg