Min jul i bilder

 

 

Årets jul har vært flott! Bortsett fra matforgiftning, mensen og at den ene løsvippen ikke satt ordentlig fast på julaften har jeg likevel fått mye fint i julegave, og jeg har koset meg masse. 

 


 

Dette var bildene fra julaften. På bildene av meg kan dere sikkert se dette med løsvippen, huff… 

 

Første juledag var familiyen på pappas side samlet hos besteforeldrene mine. Det var koselig! Jeg spiste meg stappmett på ribbe og rundstykker med eggerøre.  

 

 

Andre juledag dro jeg ut sammen med ei venninne og kjæresten min. Jeg ble ganske full og jeg var ikke i seng før 6 om morningen. Var dårlig dagen etter altså. Tenk at det er nyttårsaften imorgen da! Det er ganske sykt, at året er omme før vi vet ordet av det. Et innlegg om året som har gått kommer senere! 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg