Jeg vant en giveaway!

 

 

For en herlig måte å starte det nye året på, hva?! Noen sier at jeg kanskje er heldig og har veldig mye flaks, men egentlig melder jeg meg bare på utrolig mange konkurranser og giveaways, haha. Jeg har før vunnet ei GHD-rettetang (etter egen innsats) og en giveaway der jeg vant et Lip Kit by Kylie. Denne gangen vant jeg boka “Bra nok” av Lene Alexandra og tegneboken “Den magiske skogen” hos bloggeren Victoria Larsen. Jeg gleder meg masse både til å lese boken og å tegne i tegneboken. Jeg har allerede tegneboken “Fantastiske dyr”, og har glemt den litt av, men nå skal jeg starte igjen! 

 

Her kan dere både se trynet mitt og delvis antrekket mitt på nyttårsaften. Det er så uvant å se meg selv med øredobber ettersom jeg så og si aldri bruker det! Jeg hadde før tunneler (10mm store hull i ørene) som jeg lot gro igjen, og hullet ble aldri piercingstørrelse igjen. Derfor må jeg bruke veldig små og lette øredobber om jeg skal bruke det. Er nesten sånn at jeg vurderer å utvide igjen siden det uansett ikke gror helt igjen, men så glemmer jeg aldri hvor jævla vondt det gjorde, haha. 
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg