Mine nyttårsforsetter…

 

 

… er å ikke ha noen nyttårsforsetter. Denne gangen må jeg drite i å ha mål angående meg selv, jeg ender bestandig opp med å bli ekstremt skuffet over meg selv om jeg ikke klarer å oppnå dem. Jeg skulle gjerne hatt som mål at jeg kunne trene mer pole, være psykisk stabil nok til å være i en jobb eller gå på skole, men det kan jeg ikke akkurat nå. Nå begynner jeg hos psykolog i midten av januar, så vi får se etter det. 

Jeg har vært i dårlig form i det siste. Magen min har klikka helt føler jeg. Ofte etter jeg spiser får jeg utrolig vondt øverst i magen, og smertene strømmer bak til ryggen. Det kan vare i et par timer før det gir seg, og det er så slitsomt. Jeg skal til legen på torsdag, jeg håper virkelig det går over! 

 

I dag fikk jeg i posten det jeg vant i giveawayen jeg skrev om igår! Jeg ble veldig overrasket over at det kom fram så fort, og her er det jeg vant: 

Jeg sitter selvfølgelig iført kosedressen når jeg ikke føler meg i form. Jeg har allerede begynt å tegne i boken, og det er så koselig! 

 

Her er et par tegninger jeg har fargelagt fra den tegneboka jeg hadde fra før. Jeg har glemt av hvor fint det er å kunne tegne, for tankene strømmer mens du har muligheten til å være kreativ. Dessuten stirrer man ikke på en skjerm hele tiden! 

 

 

6 kommentarer
    1. Du er kjempeflink til å fargelegge!Så fin pakke du fikk i konkurransen!:) Liker ikke i grunn slike forsetter jeg , det blir alt for mye press. tar året sånn som det faller seg 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg