Hva jeg håper skjer i 2017

 

 

Ettersom jeg ikke ville lage noen nyttårsforsetter til meg selv, har jeg likevel planer og ønsker for det nye året. 

 

♥ At jeg og kjæresten flytter til Oslo. 

♥ At vi også drar på besøk til Oslo i februar/mars for å besøke skoler og for å få et generelt inntrykk.

 

♥ At jeg kan betale helt ned, eller nesten helt ned “lånet” mitt på brillene mine som fortsatt har rundt 5000 kroner igjen.


♥ At jeg selger bilen min til våren/sommeren. 

♥ At jeg får inntekt asap slik at jeg kan spare mer. 

♥ At jeg begynner å studere. 

♥ At jeg skal bli mer psykisk stabil, ta imot psykologisk hjelp og jobbe mye med meg selv. 

 

♥ At jeg tar medusa-piercing. 

 

♥ At jeg tar ei ny tatovering her i Harstad før jeg eventuelt flytter ut av byen. Har nemlig et gavekort på studioet vi har her. Jeg vil enten fortsette på arma eller ha ei ved ribbeina. 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg