Magesår?

 

 

Igår var det ny legetime grunnet de magesmertene jeg har hatt i det siste. En mulig ting er at jeg har magesår, så diverse prøver er tatt og har blitt sendt inn. Vil virkelig ikke ha magesår, men det er vel som det er. Jeg får krysse fingrene for at det ikke er det som er problemet! 

Forresten har det vært ekstremt kaldt ute i det siste, både 10 og 15 minusgrader. Jeg har derfor en veldig sprukket og tørr hud i ansiktet og på hendene, og har ikke brukt sminke på flere dager. Jeg får klare meg uten til det blir mildvær igjen, som det ser ut til at det er idag! Det verste er at jeg så og si ikke har noen håndkrem igjen. Jeg har kun parfymerte håndkremer liggende, men det gjør dessverre vondt verre. 

 

Ettersom jeg for tiden ser ut som jeg er tygget og spyttet ut igjen, legger jeg nok en gang ved en selfie fra nyttårsaften der jeg så litt penere ut enn nå.

 

Ellers må jeg bare beklage den dårlige blogginga fra meg i det siste. Jeg har lite energi, lite motivasjon og inspirasjon å hente. Når jeg stadig har vondt i magen er det heller ikke så lett. For å distrahere meg selv vekk fra det, leser og fargelegger jeg mye. Jeg har også begynt å se serien The O.C. som er veldig bra så langt!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg