Fine bilder av meg

 

 

Året var 2014, jeg hadde nettopp tatt piercing i tunga og var rimelig lei av å kun spise rett i koppen, grøt og yoghurt. 

 

Bildet sier alt. 

 

 

Selv om dette bildet er tatt for et par år siden, ser jeg sikkert helt lik ut når jeg sitter foran pcen den dag idag. 

 

 

 

Pappa’s spaghettigryte ♥ ♥ ♥ / Dad’s spaghetti 

 

 

Haha, yogini er en av de vondeste poletriksene jeg har vært borti altså. Her så faktisk både ansiktet mitt og kroppen min meget fæl ut. 

 

 

 

 

Det morsomste var at jeg sendte dette bildet til Mathias på facebook og skrev “wow” rett og slett fordi det var et nytt filter på snapchat og fordi jeg så fæl ut. Og han trodde legit først at jeg gråt, så han bare sånn “hæ hva har skjedd?!”, hahaha. 

 

 

 

Her har dere det berømte, sarkastiske smilet til meg og bestevenninna mi. 

 

 

Har dere det bra idag? Jeg har det ikke bra idag. Fredag den 13. skulle vært nå. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg