Reklamefilmen jeg var med i for to år siden

 

 


KLIKK PÅ BILDET FOR Å SE REKLAMEFILMEN!

 

Jeg hadde nesten glemt av at jeg har vært med i en reklamefilm! Den kan fortsatt sees på Facebook, ellers var den på kinoen her i Harstad hele jula 2014. Jeg måtte selvfølgelig ta meg en kinotur for å se meg selv på lerretet. Det var veldig rart! Den var ikke på TV eller noe sånt, men det gjør ikke meg så mye. 

Det er gøy å ha vært med på noe sånt, og jeg kunne gjerne ha gjort det igjen. Selv om det ikke er noe Jennifer Lawrence-skills her i gården akkurat. Forresten var dette noe som ble laget via skolen og av lærerne mine, i mitt hus, haha. Jeg gikk linja Medier og kommunikasjon på videregående for de av dere som ikke visste det! Husker at jeg ble veldig nervøs da to lærere ville snakke med meg. Jeg tenkte bare “shit, hva har jeg gjort nå?!”, men så skulle de bare spørre meg om jeg hadde lyst til å være med, og det takket jeg selvfølgelig ja til. 

 

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg