Spectrum Collections Contour set

 

 

Idag fikk jeg melding om at jeg kunne hente mine etterlengtede sminkekoster på postkontoret. Jeg har i over et år nå sittet og sett på denne nettsiden, hatt lyst til å bestille koster derfra, men ikke hatt råd. Rett etter jul innså jeg at NÅ skulle jeg endelig gjøre det! Jeg hadde tross alt fått Anastasia Contour kit i julegave, og manglet fungerende koster. 

Til min overraskelse var de større enn jeg trodde, og de er så pene!!! Veldig myke også. LINK HER. Har veldig lyst til å senere få tak i de større settene der det også følger med veldig kule vesker eller oppbevaring til kostene. Gleder meg utrolig mye til å prøve dem imorgen! 

 

Look at this beauty!
 

Kostene derfra er også cruelty free og veganske, så de kan brukes av alle 🙂 

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg