A great day

 


 

Jeg har hatt min første psykologtime, og jeg har levert alle skjemaer jeg trenger til NAV.

I går skulle jeg og pappa (han, mens jeg så på) skifte bremseklossene til bilen min. Men så var de visst helt i orden, og det var bremseskjoldet (har ikke peiling) som var løst og hadde flere bungler. Nå er iallefall dèt problemet løst da. I dag streika bilen min nok en gang, og jeg forstod ingenting. Vi kjøpte et nytt batteri fordi vi trodde det var helt dødt, men nei. Dynamoen er ødelagt. Det er visst noe som fører strømmen, så med andre ord er det veldig viktig å ha den i orden, hvis ikke fungerer ikke bilen. 

 

Likevel er det en fin dag. Jeg er veldig fornøyd med å endelig gå til psykolog! Vi hadde pappas spaghettigryte til middag, jeg skal til storesøster og Joachim for å se et par episoder Dexter og spise taco.

 

10 kommentarer

Siste innlegg