Uken som gikk – Uke 3

 

 

Ukas høydepunkt: 

Første psykologtime og møtet med NAV angående at jeg mest sannsynlig begynner med AAP (om ca. en måneds tid). 

 

 

Ukas film:

How to train your dragon så jeg sammen med kjæresten min for et par uker siden. Den fortjener å få en plass i “ukas film”. Jeg likte den kjempegodt! Jeg hater alltid å måtte skrive et kort handlingsreferat uten å røpe noe viktig… Den handler om et vikingsamfunn der det å sloss med og å drepe drager er vanlig. Sønnen til høvdingen blir sett på som en feiging, eier ikke muskler eller er noe særlig tøff, og får dermed ikke lov til å sloss med dragene. Han møter en skadet drage og begynner sakte men sikkert å bli venn med den. Men hvordan kommer hans samfunn til å reagere? 

 

Ukas cravings:

Smoothie, åååh! Etter min snille venninne Julie kjøpte meg en liten Froosh på butikken forrige helg ble jeg helt smoothieavhengig igjen. Jeg hadde også en smoothie-periode forrige sommer. Jeg og Mathias laget smoothie med frossen ananas, vaniljeyoghurt og eplejuice og den ble helt sykt god. 

 

Ukas nedtur:

Betennelsen i kjeften, uten tvil. 

 

Ukas sang: 

Denne uka har jeg hørt mest på Halsey – Not afraid anymore. Om jeg ikke tar feil er det et soundtrack til Fifty Shades Darker- filmen. 

 

Ukas innkjøp:

T-skjorta er ny!

Jeg hadde et gavekort på Nelly, og dermed slo jeg til. Jeg kjøpte en mørkebrun hårfarge til etterveksten, en svart neglelakk og ei t-skjorte på salg. Også kunne jeg ikke la vær å kjøpe meg ny håndkrem da jeg var på apoteket, den var både på salg og var spesielt for veldig tørre og ømfintlige hender = min situasjon. Jeg har ikke håndkrem og begynner å bli 100% fri for fuktighetskrem, så det var like greit! 

 

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg