Bilen min suger ikke likevel

 


Ser dere den røde bøtta i bakgrunnen? I natt hadde jeg så vondt i magen at jeg trodde jeg skulle spy, og munnen min ble fylt med spytt og vann (?) hele tiden, så jeg måtte ha noe å spytte i. Nasty som bare rakkern, men jeg har det bedre idag! 

 


 

Idag har jeg null sminke på. Jeg fikk en eller annen allergisk reaksjon på øyelokket her om dagen, så jeg lar huden roe seg litt. Oooog da var bilen sånn høvelig fiksa! Jeg fikk bekrefta at batteriet jeg hadde i bilen var ødelagt. Vi hadde heldigvis allerede kjøpt et nytt, så da var det bare å fyre løs. Viftereima skal bli skifta i starten av februar, og nye dekk får jeg ta meg av når jeg har råd til det. 

Ellers fikk jeg melding om at jeg har fått skoleplass på Høyskolen Kristiania, en privat høyskole i Oslo. Dessverre er fristen til å svare allerede i starten av februar, så beklageligvis må jeg nok takke nei. Jeg vet jo enda ikke om vi får studentbolig, om jeg kommer meg inn på Westerdals eller noen ting. Jeg har iallefall søkt på Westerdals nå, men svaret får jeg jo ikke før til sommeren. Dessuten ville jeg gjerne besøkt skolen før jeg bestemmer meg, men det har jeg ikke mulighet til på så kort varsel… Kjipt er det, for jeg skulle gjerne kunne gitt svaret mitt når jeg visste om jeg kom meg inn på andre skoler eller ikke! 

 

Nå sitter jeg og ser på The O.C. og fryser ihjel. Fatter ikke hvorfor rommet mitt er så kaldt! Imorgen skal jeg til samtale hos NAV, wihuuu!! Det ser jeg masse fram til. 

 

 

5 kommentarer
    1. ble tørr på øyelokkene selv her for noen uker siden, men det blir bedre når jeg tar fuktighetskrem på de 🙂 Så innmari kjipt å ha det sånn i natt da, men bra det ble fort bedre <3

    2. åå så dumt at du må takke nei til skoleplassen. Men tror det skal være mulig å søke senere på året også, hvis du finner ut at du har fått bolig og sånn. Det var ihvertfall slik for meg og linjen jeg søkte på.
      Håper du finner ut av det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg