Bilen min spiser viftereimer til frokost

 

 

Jeg har litt småpanikk igjen. Da jeg kjørte Mathias på jobb tidligere idag, merka jeg en velkjent lyd. Hyling fra viftereima ♥ KAN DEN IKKE BLI FERDIG Å HYLE SNART? Jeg er sikker på at den snart ryker, den også. Det lukter tross alt svidd. Igjen.

Nå kan det jo ha noe med det plutselige mildværet og uværet å gjøre, men ikke vet jeg. For det skjedde først idag, som også er første dagen med mildvær etter kulde og snø. Jeg får be til høyere makter om at reima overlever fram til pappa kan bytte den ut med enda en ny. Jeg får virkelig panikk om den ryker nå og bilen mister strømtilførsel mens jeg kjører midt på hovedveien, iallefall i drittværet som er nå. 

 

Forresten ankom en foundation fra Revlon i posten igår. Jeg måtte ty til noe kjapt og billig, og da endte det opp med den. Review kommer senere idag! 


 

Mens bilen min spiser viftereima til frokost idag, drikker jeg Alpro sjokolademelk til frokost. Det er så godt, og jeg er så glad! Ettersom det er soyamelk og ikke kumelk tåler jeg faktisk å drikke det. 

 

Ha en fin dag da dere! Jeg håper jeg også får en fin dag, men så lenge bilen ikke streiker når jeg skal ut å kjøre snart, tror jeg det skal gå fint. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg