Revlon Colorstay Foundation review

 

 

Da jeg innså at jeg begynte å gå tom for foundation, fikk jeg litt panikk. Med min dårlige økonomi måtte jeg tenke kjapt og billig, derfor ble det Revlon Colorstay Foundation for Normal/Dry skin jeg klikket hjem i postkassa fra Blivakker. 

Fargen var jeg veldig usikker på da jeg skulle velge, men det jeg vet er at jeg er i det lyseste laget! Jeg valgte derfor fargen Buff, som ikke er den aller lyseste, og det er en farge jeg er glad jeg valgte! Hudtonen min vipper mest mot varm enn kald. Også er jeg veldig blek. Uten selvbruning selvfølgelig. Jeg tenkte at dersom fargen var litt for mørk, kan jeg bare begynne å bruke selvbruning i ansiktet slik som resten av kroppen, men det slipper jeg altså. 

 

UTEN SMINKE:

MED FOUNDATION:

 

MED FOUNDATION, BRONZING PUDDER, HIGHLIGHTER OG BRYNSMINKE:

 

FORDELER: 

– Bra dekkevne. 

– Tørker ikke ut huden min som en foundation til normal eller oljete/kombinert hud ville gjort. 

– Konsistensen liker jeg. Ikke for flytende eller for tjukk, en mellomting. 

 


Jeg turte forresten ikke å bruke særlig mye på såret jeg har på nesa, det svir fortsatt litt og vil gjerne holde det unna både sminke og hudpleieprodukter.
 

ULEMPER: 

– Virker som at den derimot tørker litt ut og kan bli litt kakete på tørr hud. Nå vet jeg ikke om det skjer om jeg bruker fuktighetskrem før påføring, men det skal uten tvil jeg teste ut. Når jeg prøvde denne i går kveld hadde jeg ikke brukt fuktighetskrem i ansiktet siden morgenen samme dag. 

 

KONKLUSJON: 

Uten tvil en bra foundation. Kanskje litt tørr for mine ekstremt tørre hudområder. Har tross alt flassende områder i panneområdet og på nesa. Det er ikke akkurat rart foundationen vil tørke disse områdene litt mer ut slik at hudflakene synes bedre enn før. Jeg skal gi den et til forsøk. Så absolutt verdt det til prisen iallefall. De har også en egen foundation til de med mer oljete hud eller kombinasjonshud. 

KARAKTER: 4,5/6

 

LINK TIL HVOR JEG KJØPTE MIN, SAMT FARGE

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg