Jeg lengter etter å ta selfies

 

 

 

Selfies er faktisk en viktig del av min hverdag på grunn av bloggen. Nå de siste dagene har jeg nesten ikke kunne lagt ut et eneste bilde av meg selv på grunn av at jeg ikke har følt meg pen i det hele tatt. Ikke engang med sminke på. Det er faktisk trist. Nå sminker jeg meg jo ikke kun for å se bra ut for andre, men også fordi jeg selv vil føle meg fresh, pen og selvfølgelig fordi jeg elsker sminke!

I den lille drittperioden jeg har nå syntes jeg derimot ikke noen av mine tidligere interesser er interessante lengre, og det er også ganske trist. Det frister ikke å begynne å trene pole igjen, å fotografere noe, prøve ut nye sminkelooks eller noen ting. Når jeg prøver å gjøre det føler jeg meg rett og slett bare jævlig, fordi jeg ikke syntes jeg har det noe gøy. Jeg savner selvfølgelig mestringsfølelsen og den lille selvtillitsboosten når jeg følte meg flink til noe. Det nytter ikke å få høre av andre at jeg er flink heller. Ugh. 

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg