Nintendo DS spillene jeg elsket

 

I går ettermiddag fant jeg fram den gamle nintendoen min! Gjett om jeg ble gira. Derfor tenkte jeg det kunne være gøy å skrive et innlegg om hvilke spill jeg elsket å spille for noen år siden, og selvfølgelig nå. 

 

1. Yoshi’s Island. Herregud, jeg elsket virkelig dette spillet. Fargene, lydene, alt sammen! Det var så koselig, og bringer frem fine minner når jeg tenker på det. Det var dette jeg spilte da jeg fant DS’en i ei skuffe i går. 

2. Mario Party. Jeg hadde det så gøy når jeg spilte dette, gjerne sammen med venninnene mine på multiplay-mode! Savner det masse. Jeg og ei venninne brukte også å spille dette spillet sammen på Nintendo Wii, og det var supergøy! 

3. Mario & Sonic at the Olympic Games. Jeg spilte ikke dette spillet like mye som de andre, men det var gøy og absolutt et fint andrevalg dersom jeg ble lei eller sint av å spille de andre, haha. 

 

 

1. Mario Kart. Jeg digga også å spille dette sammen med andre. Det var så gøy, jeg ble superstressa og jeg tapte nesten hele tiden. Likevel var det utrolig morsomt! Fun fact: Den meget stressende musikken på “The Final Lap” pleier Mathias å nynne høyt på når jeg er stressa, spesielt under bilkjøring. 

2. Super Mario Bros. Dette spillet er grunnen til at jeg i det hele tatt ville ha en Nintendo DS. Det er mange forskjellige baner, og jeg har brukt utrolig lang tid på dette spillet. Super Mario Bros in my heart!

3. Style Boutique. Jeg ELSKET dette spillet her, og var så gira på det. Det gikk ut på å ha en egen butikk og finne klær til kundene ut ifra deres budsjett, vinne priser og delta på fashionshow der du stylet modellen osv. 

 

Kanskje jeg skal begynne å spille Nintendo DS igjen. 

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg