Good god damn morning

 

 

I går kveld/natt har jeg opplevd en av de verste menstruasjonssmertene jeg noen sinne har hatt. Det varte konstant i to-tre timer, og det ble så ille at jeg gikk rundt og hylgrein, eller lå i senga og vred meg av smerte mens jeg kun prøvde å konsentrere meg om å puste ordentlig.

Endometriose er ikke særlig gøy, og jeg føler at jeg bør få gjort noe med dette nå. Jeg klarer overhodet ikke å gjøre noen ting når jeg er på dette stadiet. Når smertestillende, diverse prevensjonsmidler, yoga, trening eller noen kjerringråd ikke fungerer, så aner jeg ikke selv. Jeg overdriver ikke, men i går kveld hadde jeg så vondt at jeg heller ville dødd. Jeg er gruer meg noe jævlig til neste gang, og hver gang pleier jeg å glemme av hvor vondt jeg pleier å ha, så blir jeg veldig sjokkert og overrasket over det. 

 

 

Akkurat nå sitter jeg også med jævlige smerter som kommer og går, men det er langt ifra like ille som gårdagen. Jeg klarer i det minste å få i meg en matbit. Også greide jeg å dusje! Hurraaaa. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg