Harry Potter wants

 

 

Folkens… Jeg kommer sikkert til å være obsessed med Harry Potter hele livet. Når jeg flytter ut vil jeg faktisk gå så langt som å ha Harry Potter- pynteting, klesplagg (jeg mener ikke ei svær kappe slik de går med i bøkene og filmene, haha), kjøkkenutstyr (har allerede en kopp, så jeg er godt på vei) og diverse ting. 

Jeg har vært på nettsiden Outland og leta meg ihjel blant massevis av kule Harry Potter-relaterte saker og ting. Her kommer tingene jeg har aller mest lyst på: 

 

Først og fremst: SKRIVEBØKER!!! Jeg eeelsker bøker som dette, og disse er så goals. Digger å skrive ned, planlegge og notere ting. Jeg trenger flere av disse! NUMMER 1 HER, NUMMER 2 HER

 

Check it oooout!!! Quiddish sett og Gullegget! Til de som ikke har sett Harry Potter: det er litt vanskelig å forklare disse tingene på en enkel måte. NUMMER 1 HER, NUMMER 2 HER

 

Jeg har tidligere på bloggen skrytt av at jeg tilhører Hufflepuff-huset. Hallo!!!! Sjekk da!!!! Enda ei skrivebok, og et bokmerke. Jeg har et bokmerke fra før, men jeg leser flere bøker samtidig og da hadde det vært greit med en til. Spesielt som jeg kunne brukt på Harry Potter-bøkene. NUMMER 1 HER, NUMMER 2 HER

 

Jeg venter faktisk på et smykke av The Deathly Hallows- symbolet som jeg bestilte på Ebay for 9 kroner. Det symbolet finner dere på det øverste bildet til høyre. Også har jeg nettopp begynt på boken “Harry Potter og Føniksordenen”, altså den femte boka. Til nå er jeg på side 30 av 875. I gotta looong way to go!

 

Skjønner godt hvorfor jeg av og til blir kalt en nerd, haha… 

10 kommentarer

Siste innlegg