Uken som gikk – Uke 5

 

 

Ukas høydepunkt: 

Jeg har begynt å lese den femte Harry Potter-boken, altså Harry Potter og Føniksordenen. Ellers har jeg, kjæresten og Joachim begynt å se serien Breaking Bad. Den er kjempebra og spennende til nå! Ellers har denne helga vært et høydepunkt. Jeg har koset meg og hatt det veldig fint sammen med kjæresten. 

 

 

Ukas sang: 

Gojira – Mouth Of Kala. Fant ingen bedre videoer enn denne, men kvaliteten er betydelig bedre på Spotify. 

 

 

Ukas film: 

The Boy. Denne så jeg sammen med Marielle og Mathias for en stund siden. Den var ikke nødvendigvis kjempebra, men likevel en av de bedre skrekkfilmene jeg har sett!

Jeg får kopiere det engelske korte handlingsreferatet fra IMDB da… “An American nanny is shocked that her new English family’s boy is actually a life-sized doll. After she violates a list of strict rules, disturbing events make her believe that the doll is really alive.

 

Ukas cravings: 

Pommes frites fra Burger King. Det fikk jeg spise på tirsdag sammen med min gode venninne Lisa! 

 

Ukas innkjøp:

Jeg fylte halv tank på kjerra på mandag. 

 

Ukas nedtur: 

Jeg aner ikke. Så og si hele uka har vært en nedtur i seg selv. Det er ingen andres feil enn min egen. Det har rett og slett vært humøret mitt. Jeg sliter med sterke humørsvingninger, og denne uka har det mildt sagt vært slitsomt med alle de negative følelsene. MEN, jeg kom på at jeg fikk mensen tirsdag kveld. Litt too much info, men jeg hadde så vondt at jeg trodde jeg skulle svime av. Dèt må virkelig være ukas største nedtur! 

Det triste er at det er soundtrackene til den aller siste Harry Potter-filmen. Jeg skulle så inderlig ønske at de kunne laget en fortsettelse, altså “The Cursed Child”, bare med de samme skuespillerne som før. 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg