My favourite things to do

 

 

Å sitte med Hello Kitty- headsetet mitt på. Jeg kan høre på den musikken jeg vil så høyt jeg bare vil. Jeg kan sitte der helt i min egen verden, foran pcen. Enten det er å se gjennom bilder, researche noe eller blogge. 

 

 

Å sminke meg før en fest. Gjerne når jeg har god tid, selvfølgelig! Jeg hater virkelig å ha dårlig tid på meg om jeg skal legge en litt finere sminke. Jeg liker å sitte foran et speil og se resultater og ikke minst finne ut hvordan øyenskygge og leppestift jeg skal bruke. Digger å planlegge sminken litt først, men noen ganger er det også greit å bare ta alt helt spontant. Makeup in my heart ❤

 

Å spise sammen med andre. Enten det er å lage maten sammen selv eller å dra ut på en restaurant. Det er kjempekoselig. Jeg som både elsker å spise og å sosialisere med vennene mine! Det er en perfect match for meg, haha. 

Å være hos storesøsteren min og Joachim sammen med kjæresten min. Vi pleier å se på Dexter sammen, og det gjør det mye koseligere når vi alle ser på det sammen! Da følger jeg ekstra godt med og interesserer meg. 

 

Å legge meg til å sove når jeg er kjempetrøtt. Det er absolutt herlig! Når du vet alt er gjort, tennene er pussa, BH’en er slengt i skapet og sminken er fjerna. 

 

Å ta quizer på Start.no. Hahaha, jeg elsker å gjøre dette! Helt randome tester som “Hvem er du i Harry Potter?” eller “Hvilken årstid er du?” osv. 

Å lese. Det er noe utrolig avslappende som får meg til å koble litt ut, og å ikke tenke så særlig mye. Jeg følger kun med på det jeg leser, lever meg inn og ser for meg hvordan alt skjer. 

Å blogge. Blogging har vært en del av meg i så mange år, helt siden 7 klasse på barneskolen. Helt siden da har jeg blogget. Riktignok på forskjellige blogger da. Ikke vet jeg helt hva som får meg til å elske å drive på med det, men skriving er en av mine store passions, og ikke minst det å være kreativ. 

 

Sist men ikke minst: Å kose med kjæresten. Dette er en avhengighet altså. Jeg er seriøst helt avhengig av å være inntil han, sove sammen med han og klemme han. Hvem som helst andre hadde klikka, det er jeg sikker på. Men that’s how I am!

Jula 2014, haha. 

12 kommentarer

Siste innlegg