Jeg har for mange serier foran meg

 

 

Dagen har gått til legebesøk, magesmerter og litt sånn. Jeg har fått syreregulerende tabletter som jeg skal bruke i 14 dager, og har ikke smertene blitt bedre må jeg undersøkes videre, først for gallestein om ikke syreproduksjonen min er problemet. Det håper jeg selvfølgelig ikke er tilfellet! 

 


Det jeg likevel har tilbringet mest av dagen min på å gjøre er å se Orange is the New Black. Og jeg gråt faktisk! Har kun to episoder igjen, så er jeg helt ferdig før neste sesong til sommeren. Dette er en av de beste sesongene som finnes i serien, etter min mening! 

Nå om et par timer skal jeg og Mathias dra på besøk for å se Dexter. Kun fire episoder igjen der, så er hele serien lagt bak oss! Det blir skikkelig rart, at vi faktisk har sett 8 sesonger nå. Men herregud så mange serier jeg følger med på nå! Jeg skal ramse opp: Orange is the new black, American Horror Story, Dexter, Breaking Bad, Jane the Virgin, Keeping up with the Kardashians, Pretty Little Liars, Chuck og The O.C. Det tror jeg var alle! For ikke å snakke om de jeg har sett ferdig, haha… 

 

10 kommentarer
    1. Håper du blir bedre og at du ikke har gallestein!
      Mange bra serier du ser på, gråt selv av Orange is the new black! Såå trist åh, gleder meg til ny sesong 🙂

    2. håper det fikser seg etter legebesøket og 14 dager da!! Enn så lenge, har du heldigvis mange serier å slå i hjel tiden med haha!! 😀 Takk for serietips også!

    3. Lykke til med legebesøket, og herregud så mange serier, haha! Elsker Pretty Little Liars, så på Orange is the new Black sånn 2,5 sesong, men synes ikke det var noe spennende etter det.. :/

    4. Vilde: Hahaha, jepp! Det er en del! Åååh, ja jeg syntes også den tredje sesongen var lite interessant, men så fortsatte jeg bare å se og nå er det syykt bra!

    5. Klarer kun fokusere på max 2 serier at once, som regel ser jeg bare en av gangen 😮 Men omg, vi har lik smak i serier! Har sett så og si alle og enhver du ramset, ahh! Og det er sånne serier jeg lett rewatcher!

    6. Silje Romundset Karlsvik: Er ganske lik jeg også! Har liksom to-tre forskjellige serier jeg ser på jevnlig på samme tid, så ser jeg eventuelt ferdig eller venter på ny sesong, og sa ser jeg de andre, eller så tar jeg pauser og bytter litt. Haha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg