Uken som gikk – Uke 6

 

 

Ukas høydepunkt:


En aldri så liten selfie må jeg selvfølgelig slenge med. Det er ikke så ofte jeg tar bilder av meg selv med lesebrillene på! 
 

Men JA! Tilbake til ukas høydepunkt: Jeg har startet å trene pole igjen! Har hatt to korte økter denne uka, den ene alene og den andre sammen med ei venninne. Også har jeg og Mathias fikset oss Netflix-bruker. Og DET er herlig, for nå kan jeg se The O.C. uten å få virus på pcen! Ikke minst er det tekst slik at jeg kan spise mens jeg ser på og faktisk forstå alt som skjer og blir sagt uten å måtte tyde det selv.  

 

Ukas cravings: 

Cola. Iiiigjen. Nå begynner jeg vel igjen med denne her cola-fasen nok en gang. Og da mener jeg KUN den originale colaen, og ikke light, zero eller noe sånt! Tro det eller ei, jeg har faktisk drukket veldig lite cola i forhold til hvor lyst jeg har på det. 

Dette bildet ble tatt da jeg lånte med meg vidvinkel-linsa fra skolen hjem. Det var tider, det! 

 

Ukas sang: 

Sage the Gemini – Now or later. Den er sååå fengende! 

 

 

Ukas film: 

Deadpool. Denne så jeg på kino sammen med Mathias da den kom ut for et års tid siden. Jeg vet ikke engang hvordan jeg kan beskrive denne her. Den er gøy iallefall! Feel the loooove. 

Kopiert fra Wikipedia: “Wade Wilson ble offer for et eksperiment som gjorde at han fikk akselererte helbredende evner, og adapterer alter egoet Deadpool for å ta opp jakten på mannen som nesten ødela livet hans, alt med en mørk og vridd sans for humor.”

 

Ukas nedtur: 

Skal vi se… Kanskje det at jeg holdt på å få urinveisinfeksjon igår! Dette blir litt too much info, men jaja. Jeg kjente det sved noe sykt både før, imens og etter jeg hadde tissa. Da fikk jeg selvfølgelig 100% panikk, sprang og hentet et glass vann og tok to tranebærtabeletter. Så drakk jeg et glass sitronvann og tusenvis av vannglass etter det. Det går bedre nå, men herregud så mange ganger jeg har vært nødt til å tisse på grunn av at jeg har drukket så mye! Vil jo helst skylle blæra for eventuelle uønskede bakterier. UVI er faktisk noe av det verste jeg vet! 

 

Ukas innkjøp: 

GUESS WHAT!!!! Jeg har endelig tatt steget. Jeg kjøpte en liquid lipstick jeg har hatt lyst på sååå lenge nå. Jeffree Star Cosmetics Metallic Velour liquid lipstick i fargen “No Tea, No Shade“. Jeg er så utrolig spent, og det blir den første metalliske leppestiften min!

Gleder meg vilt til å prøve den ut, men har ikke peiling på når den kommer i posten da. Jeg håper selvfølgelig på neste uke, og da kommer det uten tvil review! 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg