Vi skal til England!

 


 

Dere hørte riktig! Jeg og Mathias skal dra til England i midten av mars. Vi skal først være to dager i Birmingham, og deretter tre dager i London. Dream come true, altså! Jeg har hatt lyst til å dra til England kjempelenge. Når vi er i Birmingham skal vi dra på Plini-konsert. Det er sikkert svært få av mine lesere som har hørt om denne artisten, men Mathias som selv er gitarist er stooor fan. Jeg derimot er ikke stor fan av artisten, men syntes det er koselig å høre på sangene hans. Også er jo konsertbillettene billige (rundt 150 kroner), så hvorfor ikke? 

Det virker enda så uvirkelig å skrive det! Vi begynte å planlegge alt dette her først igår, og nå har vi allerede booket hoteller, flybilletter og konsertbillettene. Jeg tar også imot tips og ting som bør utforskes både i Birmingham og London ♥ Jeg er så stoked!!!

 

10 kommentarer
    1. Wow så sinnsykt gøy!!! Jeg har vært i London én gang før, men noe du må prøve å oppleve er London Eye, Maddam Tussauds (vet egentlig ikke hvordan det skrives haha) og eventuelt Primark for shopping. Har hørt andre si at det er så dårlig kvalitet på produkter fra Primark, men ting jeg kjøpte der i 2011 er fortsatt pene og i god stand 😛 Kos dere masse <3

    2. Padmé Sophie: Har uten tvil tenkt til å shoppe på Primark! Har også tenkt litt på London Eye og Madam Tussaud 🙂 Takk for kommentaren og tipsene <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg