Makeup review: Jeffree Star Cosmetics, Metallic lipstick

 

 

 

Da var det på tide med ny review! Leppestifter er absolutt min passion når det gjelder sminke, og jeg kan bare ikke få nok av dem. Denne gangen har jeg for første gang prøvd ut en metallic leppestift. Det har jeg hatt lyst på lenge, og fargen “No tea, No shade” så utrolig fin ut, så da ble det den! Dette er en “skinnende” leppestift med lilla- og bruntoner. 

Jeg bestilte den på Beautybay.com, og den kom i postkassa etter ei ukes tid. Forresten er denne litt vanskelig for meg å vurdere på grunn av at det er den første metalliske leppestiften jeg noen gang har prøvd, så da vet dere det. 

 

Fordeler:


 

😍 Fargen er SYKT kul og skiller seg litt ut. 

😍 Kvaliteten er kjempebra til at det er metallic, den er drøy i bruk og lett å påføre. 

😍 Tørker ikke ut leppene som en matt leppestift ville gjort. 

 

Ulemper: 

Haha, dette ble tatt etter å ha spist en heavy middagsrett. Dere kan altså se at fargen går litt lettere av innerst, men det er vel ganske normalt.

😢 Man kan lett rote det til på grunn av den mørke fargen og den litt tykkere konsistensen enn de vanlige fra det samme merket. 

😢 Den “tørker” ikke matt som de andre gjør, men selvfølgelig ikke da… Den er jo tross alt metallic, så hva kan man forvente der? 


Karakter: 5/6

 

Bilde uten blits:

 

Bilde med blits: 

 

 

Konklusjon: 

Den første metalliske leppestiften jeg har prøvd, og jeg digger den! Tenk så kule sminkelooks jeg kan lage! Jeg forventet ikke at denne skulle tørke like matt og smitte like lite av som de andre vanlige matte fargene merket har, så jeg ble egentlig ikke så skuffa der. Det kan også ha noe med å gjøre at mørke farger generelt er litt mer vanskelige. 

 

 

NB! De fleste bildene er tatt etter et middagsmåltid, haha… 

12 kommentarer

Siste innlegg