På fest er jeg…

 

 

Jeg har sett flere bloggere lage innlegg som dette, og tenkte jeg skulle kaste meg med på trenden. Også for at mine ukjente lesere kan bli litt mer kjent med meg 🙂 

 

På fest er jeg… Den som ikke drikker særlig mye, som mest sitter i ro og har et par samtaler med andre. Jeg er IKKE den som tar ordet og snakker mens alle hører på.

Og selvfølgelig den som elsker å pynte seg! Spesielt når det kommer til sminken. 

 

På kino er jeg… Den nervøse, uten tvil. Spesielt under premierer. Jeg er ekstremt spent, og klarer nesten ikke å slappe av under en film med halvfull sal engang. Som noen vet har jeg en stor frykt for å bli sett eller dumme meg ut. Jeg tør jo nesten ikke å bevege på meg når jeg sitter der, haha.

Tro det eller ei, men jeg ELSKER Tingeling-filmene. Tror det gikk greit å dra på kino denne gangen fordi det var i den lille salen!

 

På internett er jeg… Så og si hele tiden. Jeg er ganske “oppmerksomhetssyk” på internett, legger ut selfies og skriver blogg. Det er det jeg liker, vettu. Men kommer det til virkeligheten er jeg ikke så tøff i trynet. Da er jeg bare nervøs og veldig høflig.

 

På stranden er jeg… Ehh, aldri?? En rar fakta om meg er at jeg ikke takler eller liker varme. Spesielt ikke å ligge i solsteik. Hadde jeg vært på stranda hadde jeg ligget under en parasoll med solbriller på og ei vannflaske i hånda. Å bade i havet syntes jeg er ganske skummelt, for under føttene er man så utrolig følsom, og jeg har flere ganger trødd på skarpe steiner eller andre skumle ting. Ikke snakk om at jeg bruker Crocs.

Et bilde av 11 år gammel meg i fjæra. Det var tider det. 

 

Bak rattet er jeg… Nok en gang den nervøse. Det går mye bedre å kjøre nå i forhold til for et år siden, men jeg liker aller helst å sitte på! Også har jeg en tendens til å bli ganske sint og stressa bak rattet. Hvis noen blokkerer veien for meg og ikke gidder å flytte seg, folk som ikke bruker blinklys i rundkjøringer og generelt overalt. 

Også irriterer jeg meg sykt over traktorer som absolutt skal kjøre strekninga i 80-sonen, når de fint kunne kjørt den andre veien der det er 50-sone, når de uansett ender opp på samme sted. Det er ikke bare bare å kjøre forbi en traktor på de veiene! Ikke minst skaper det lange køer når biler kommer imot og man ikke KAN ta ei forbikjøring. 

 

På kjøkkenet er jeg… Den som overhodet ikke tør å ta noe ut av ovnen! Jeg mener det, jeg har en stor frykt for å brenne meg og jeg takler bare ikke å ta noe ut av ovnen altså. Ellers ligger jeg vel på gjennomsnittet når det gjelder matlaging.

 

 

På trening er jeg… Den late som tror hun ikke kan! Som noen vet trener jeg pole, og mange ting bare gidder jeg ikke å prøve på, enten fordi jeg er redd eller fordi jeg ikke tror jeg klarer det. Jeg gir altfor lett opp altså. 

På møter er jeg… Den som vanligvis holder kjeft, observerer, skriver ned og av og til glemmer meg bort og sitter helt i min egen verden. På russestyremøter satt jeg ofte bare stille og noterte ned det som ble sagt og avgjort, jeg var sekretær med andre ord! Det er noe som passer meg meget fint. 

 

På tivoli er jeg… Tøff i trynet helt til det kommer til stykket. Jeg liker å tro at jeg tør å ta de skumleste karusellene, men ikke faen. Jeg blir mye lettere kvalm og svimmel nå enn da jeg var mindre, så nå gjør jeg ikke særlig mye annet enn å vandre rundt og kanskje kjøpe et lodd eller to, haha. 

 

I forhold er jeg… Nå snakker vi om meg og Mathias, ja? Ja. Jeg er den som er sta og vil bestemme mest, den som blir mest sint, men også den mest kosete. 

Haha, vær så snill å ikke ta dette for seriøst. 
 

I vennegjengen er jeg… Skal vi nå se.. Jeg har egentlig kun forskjellige venner som ikke henger med hverandre, så det er litt vanskelig å si. Er jeg i ei gruppe med vennene mine er jeg vanligvis stille, tar ikke ordet og er alltid forsiktig med hva jeg sier. Også er jeg hun som ofte tar negative hint som ikke egentlig er der, sad but true. 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg