Nå må jeg virkelig gjøre noe

 

 

Jeg var en tur i byen sammen med lillesøsteren min igår. Dro innom apoteket og kjøpte en feit krem til kroppen, en ansiktrens for tørr hud og en liten flaske antibac gel. 


 

Jeg eide absolutt ingen kremer uten parfyme til kroppen, til nå iallefall. Siden jeg er så fornøyd med den samme håndkremen, tenkte jeg at det er verdt er forsøk å prøve kremen til hele kroppen. Huden min er utrooolig tørr og nuppete nå, spesielt når det er vinter. Noe må jeg gjøre! Jeg er ufattelig sløv med å smøre meg inn, men det må jeg bli flinkere til! Spesielt etter dusjing fordi vannet tørker ut huden min. 

 

Forresten må jeg bare beklage min mangel på nylige selfies, men her har dere to. Det er sånn jeg har sett ut de siste dagene. 


Dette var det fineste. 


Neida, vinkel er virkelig alt. 

 

I dag ble jeg henvist videre for å ta ultralyd av magen for å finne ut om det ligger gallesteiner i galleblæra. Dette blir jo selvfølgelig etter England-turen, sad but true. Jeg håper virkelig ikke jeg må fjerne galleblæra, for det har jeg veldig lite lyst til. Jeg kan godt få ut selve steinene, men galleblæra vil jeg beholde. Hvis ikke kommer jeg nok til å ende opp med en streng, fettfri diett resten av livet. 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg