Parfymene mine:

 

 

I dag våknet jeg opp i veldig dårlig form, mest sannsynlig feber og alt det der. Formen har gått litt opp og ned ellers i dag, men jeg får håpe dette ikke varer så lenge! Har vært hos besteforeldrene mine i rundt 7 timer idag!!! Det ble både middag og kvelds, haha. Det var iallefall veldig koselig! Nå tenkte jeg at jeg skulle vise dere mine parfymer, siden jeg ikke har noe annet interessant å blogge om for øyeblikket: 

 


 

 

Første fra venstre: 

 

Escada – Born in paradise. Denne her er dritgod, og er den beste sommerduften jeg har! 

Toppnoter – Grønt Eple, Guava, Vannmelon 

Hjertenoter – Ananas, Kokosmelk

Bunnote – Musk, Sandeltre, Sedertre

 

Lancôme. Haha, mer aaaaner jeg ikke! Selve flaska og designet ligner veldig på La Vie Est Belle. Men som dere kanskje kan se er innholdet derimot mer i bruntoner enn rosatoner, så jeg aner ikke???? 

Den er iallefall veldig god! Jeg er sinnsykt dårlig på å forklare parfymer på egenhånd, men jeg kan iallefall si at den ikke er like frisk og sommerlig som Escada sine. Den er mer tung, men ikke sånn at det lukter mann liksom. Ja, you get the point. 

 

Mugler – Alien. Dette er favoritten min til fest! Den er orientalsk, forresten. Og lukter veldig tiltrekkende og forførende om dere skjønner, haha? Den er nok ikke noe jeg ville brukt hver dag fordi den er ganske tung, men til fest eller en kveld ute er den super! Vil du imponere gutta (om ikke også jentene), bruk denne!

Duftens underfamilie: Blomsteraktig orientalsk

Duftfamilie: Blomsteraktig, Treaktig

 

Victoria’s Secret – Nude Coconut. Virkelig en av mine favoritter til hverdags! Nå er den dessverre oppbrukt, men jeg elsker kokos, søte og sommerlige lukter til hverdagen. 

Nøkkelord fra Fragrantica.com: kokosnøtt, søt, blomster, treaktig 

 

Victoria’s Secret – Moroccan Coconut. Dette er min stoooore favoritt. Seriøst. Den funker til hverdags, fest, kveld, morgen, what so ever! Den lukter ganske likt Nude Coconut, bare litt friskere og lettere. 

Nøkkelord fra Fragrantica.com: kokosnøtt, søt, blomster, gul blomst, tonka coumarin (ikke at jeg aner hva det er)

 

4 kommentarer
    1. ååh parfymer altså! Har ikke sett eller luktet på noen av disse da… men akkurat nå har jeg nok med å bruke opp alle de jeg har, ahha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg