God morgen, og god natt.

Hei! Stikker bare innom for å si god morgen, at jeg har veldig jævlige menssmerter akkurat nå og at pcen min ikke lengre tar inn nett. Det betyr null blogging fra meg før jeg har fått låne kjæresten sin.

Det bildet tok jeg forresten nå, og det var mitt absolutt beste forsøk på å se bra ut.

Jeg kjørte Mathias på jobb nå nettopp, og herregud så ille det var. Skal aldri kjøre igjen når jeg har så vondt med mindre det er krise! Det var nesten sånn at det gjorde ekstra vondt når jeg måtte stoppe, haha… Nå er jeg iallefall trygt hjemme og skal prøve å sove et par timer til. Det er faktisk det eneste som hjelper meg. Jeg krysser alle fingre og tær for at jeg klarer å sove litt til, det hadde hjulpet på! Så, god morgen og god natt fra meg.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg