Uken som gikk – Uke 8

 

 

Ukas høydepunkt:

At jeg lasta ned Hay Day på mobilen igjen. Neida, men joda. Sånn seriøst, jeg slutta å spille Hay Day i 2014 og har savna det skikkelig mye. Og veldig fornøyd var jeg da det gikk an å koble meg til Facebook for å få den gamle gården min tilbake igjen, åååh!!! Jeg hadde kommet så langt at jeg sikkert ikke hadde orket å begynt helt på nytt. 

 

Ukas film:

Hooligans så jeg sammen med kjæresten og to kompiser for noen dager siden. Jeg kopierer rett og slett et engelsk lite handlingsreferat fra IMDB: “A wrongfully expelled Harvard undergrad moves to London, where he is introduced to the violent underworld of football hooliganism.”. 

 

Ukas cravings: 

Mat fra Egon, uten tvil. Jeg har cravet det hele uka, jeg har sett på menyene sikkert hver dag, og på fredag fikk jeg endelig spise der! 

 

Ukas innkjøp: 

Nye tusjer til fargelegging-bøkene mine. Jeg var på Notabene for å lete, og hva tror dere jeg så? At de hadde 40% avslag på de jeg hadde tenkt til å kjøpe i utgangspunktet, DA ble jeg glad!

 

Ukas nedtur:

Joda. Nå skal dere høre. På lørdag sa jeg jo at jeg skulle dra ut, sant? Men hva tror dere skjedde? Jeg hadde kun vært der i en time eller to før jeg måtte dra igjen på grunn av noe som mest sannsynlig var et nytt gallesteinanfall. 

 

 

4 kommentarer
    1. Aldri hørt om hay day engang, men så moro hehe 😀 Egon-mat smaker jo bare suupergodt, og takk for påminnelsen om at jeg må kjøpe en fargeleggingsbok!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg