Yesterday’s lunch

 

Beklager for meget dårlig blogging denne uka. Formen har gått litt opp og ned, for to dager siden var jeg på kino sammen med søstrene mine og kjæresten min og så den kritikerroste filmen La La Land. Jeg likte filmen godt, og soundtrackene fra filmen går på repeat nå! 

 

I går kom jeg og lillesøster på at vi tok vare på poteter fra gårdagens middag, så til lunch bestemte vi oss for å lage potetbåter av dem. Vi marinerte dem først i vita hjertego olje, hvitløkssalt og grillkrydder. Det ble sykt godt! Veldig lettvint også. 

 

Helga har vært bra til nå, og i kveld skal jeg til ei venninne for å lage mat, så det gleder jeg meg til! 


Gårdagens look.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg