Sjekk ut min nye skjønnhetsrelaterte instagram!

 

 

Jeg og tre andre jenter i Norge har i noen dager snakket om å lage en skjønnhetsrelatert instagram der det aller mest kommer til å omhandle sminke. Jeg er skikkelig gira på å komme igang, fordi som dere vet elsker jeg jo sminke! 

Vi kaller gruppa vår for Lipsticksquad. Det passer iallefall meg perfekt fordi jeg elsker leppestifter, det er noe av det jeg føler jeg får best til, og det jeg kjøper mest av. 

 


 

Ettersom det var noen andre på instagram som het Lipsticksquad, måtte vi hete Lipsticksquad_, haha! Vi kommer til å poste looks, tutorials, videoer, kanskje et par giveaways etterhvert osv. Jeg kommer nok ikke til å poste noe særlig mye videoer med det første ettersom jeg er den sjenerte typen, men hvem vet etterhvert? 

 

FØLG VÅR INSTAGRAM LIPSTICKSQUAD_ HER!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg