Uken som gikk – Uke 9

 

 

 

Ukas høydepunkt:

At jeg var hos ei venninne på lørdag og laget mat. Vi bestemte oss for å lage wok med chop suey, og faktisk kjøpte vi “kjøtt”-biter. Det var ikke kjøtt altså, men soya eller noe, tror jeg. Det var overraskende godt! Det smakte som kylling, og jeg likte faktisk konsistensen mye bedre på disse enn vanlig kyllingfilet. Hvis noen vil prøve, ligger det i frysedisken av merket Quorn, og kalles rett og slett “Biter“! Vi kjøpte det på Coop Obs, og jeg har ikke sett produktet noen andre steder til nå. 

 

Ukas cravings:

Godteri og usunne ting. Det er vel når man ikke kan spise en viss ting at man virkelig vil ha det? Ja, det er sånn nå. Jeg må være forsiktig med fett, mye sukker og sånt, fordi det kan resultere i et gallesteinanfall. Denne uka har det gått overraskende fint, men jeg må selvfølgelig prøve meg fram litt etter litt. Det jeg har hatt aller mest lyst på er potetgull, kinder bueno (jeg hadde tenkt til å kjøpe det lørdag kveld, men så innså jeg at butikkene hadde stengt, hurra) og brus. 

 

 

Ukas film: 

La La Land. Jeg, søstrene mine og kjæresten min så denne på kino på fredag. Jeg syntes det var en veldig koselig og søt film! Hører masse på soundtrackene til filmen og drømmer meg bort. Denne kommer jeg til å se flere ganger også! 

 

Ukas sang: 

Etter dere har lest punktet over, skjønner dere kanskje hva som blir ukas favorittsang. Nemlig City Of Stars fra La La Land!

Griner. 
 

 

Ukas nedtur: 

Det vet jeg faktisk ikke? Hver eneste dag i min verden har sine store oppturer og nedturer, så det er vel de forskjellige mentale anfallene jeg har fått i løpet av uka jeg vil regne som nedturene. Selvfølgelig også at jeg ikke har fått trent noe som helst pole. Jeg er så sykt skuffa over meg selv! 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg