I neste uke drar vi!

 


 

Det føles helt sykt å si det. I neste uke drar jeg og Mathias til England.

Tiden går så fort, og det har ikke gått helt opp for meg at vi faktisk skal dit. Og det i neste uke!!! Jeg gleder meg masse, men jeg er også nervøs. Er det noe jeg hater, så er det å ta førsteflyet. Da ligger jeg våken midt på natta, prøver å sove, ser på klokka, “nå er det fire timer til jeg skal stå opp”, prøver å roe meg ned, men nei. Ikke faen.

Jeg tror aldri jeg sover noe dårligere enn natta før jeg tar det første flyet om morningen. Spesielt til utlandet. Denne gangen har jeg heldigvis Mathias sammen med meg, og dette blir faktisk vår første ferie sammen, sett bort ifra bilferien til Sverige sommeren 2015. 

 

Jeg driver og dobbeltsjekker alt sammen. At alt er betalt, at alt er på stell, leser bestillingsbekreftelser om og om igjen. Jeg hater negative overraskelser eller å glemme noe veldig viktig! Jeg er stoked, men jeg er også en kontrollfreak. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg