New in from Ebay

 

 

POLAROID-FILM 


 

Jeg kjøpte 5 pakker med Polaroid-film for 319 kroner. Altså!!!! Kun èn pakke koster rundt 149 kroner i Norge. Så, for de penga her i Norge kunne jeg fått ca. 2 pakker. Jeg hadde så absolutt bruk for flere pakker, for jeg har nesten ikke turt å bruke kameraet fordi jeg er redd jeg ikke skal ha så mange bilder igjen. 

Jeg skal uten tvil ta med polaroid-kameraet til England også! LINK TIL POLAROID-FILM HER. 

 

 

MESH-TOPP

Jeg har kjempelenge hatt lyst på en svart topp i mesh. Denne har god stretch, så dere trenger ikke å være redd for at størrelsene skal være helt “kinesiske”, haha! Jeg tok altså min normale størrelse.

Det eneste jeg kan pirke på er at halsen har mer utringning enn avbildet på Ebay, sååå den er litt kjip. Ville gjerne ha en med litt høyere hals, som det vises på linken. Men altså, en topp til under 30 kroner tror jeg ikke at jeg skal klage så mye på, hahaha. LINK TIL MESH-TOPP HER.  

 

SILIKON-BOKMERKER


 

Siden jeg leser flere bøker på samme tid, og ikke orker å betale over 50 kroner for ETT bokmerke, bestilte jeg disse her! De er utrolig smarte, bruker lite plass og har en egen liten pekefinger i tilfelle du avbryter lesinga midt i ei side. LINK TIL SILIKON-BOKMERKER HER. 

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg