Uken som gikk – Uke 10

 

 

Ukas høydepunkt: 

Jeg har fått innkalling til ultralyd på sykehuset! Haha. Nei, jeg er IKKE gravid! Det er rett og slett bare for å se om jeg har gallesteiner liggende i galleblæra. Jeg ble veldig positivt overrasket fordi jeg trodde det skulle ta lengre tid, men allerede i starten av april skal jeg dit! 

 

 

 

Ukas film: 


 

Denne uka har jeg faktisk ikke sett noen filmer, så da får jeg velge en jeg har sett før. Denne gangen får “The Impossible” tittelen på dette punktet. En katastrofefilm som er basert på tsunamien i Asia i 2004, og handler om en familie som er på ferie i Thailand under naturkatastrofen. Sykt spennende, trist og fin! 

 

Ukas sang: 

nv_je8CKqGU

Who bit the moon av David Maxim Micic. Den har gått ganske mye på repeat denne uka. Liker spesielt delen rundt 05:40, ååh! Denne artisten skal åpne for Plini på konserten vi skal på, så jeg håååper han spiller denne gangen. Sjekk albumcoveret da, så sykt kult!

 

Ukas cravings: 

Godteri, igjen. Kinder bueno, igjen! 

 

Ukas nedtur: 

Nå ble jeg ganske usikker egentlig. Nok en gang blir det vel at den treningsgleden jeg hadde for et par uker siden har dabbet heeelt av. Jeg er sååå sint! Nå kommer det til å bli så utrolig vanskelig å komme inn i det igjen 🙁 


I wish…

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg