8 hours left

 


 

Herregud, i morgen tidlig drar vi til England! Jeg er 100% ferdigpakket nå, og vi skal opp klokken 4 i natt. Det vil si at det kun er 8 timer til vi skal stå opp, og så mye søvn trenger jeg eeegentlig for å være uthvilt. Men jeg gidder ikke å prøve å legge meg nå engang, for jeg er så spent! Jeg måtte ta en ny “kill your darlings”-runde i kofferten for å ikke bruke for mye plass, også har jeg bestemt meg for å ta med parkasen likevel. Jeg er jo tross alt en frostpinne året rundt! 

Jeg er litt usikker på om pcen skal med på turen likevel. Det eneste jeg kommer til å bruke den til er blogging og eventuelle serier på flyplassen, men ellers ingenting annet enn å sjekke mail osv. Jeg kan både se serier på Netflix, blogge og sjekke mail på mobilen. Det blir riktignok ikke like komfortabelt eller “lett”, men det er kanskje ikke verdt å drasse med pcen? Jeg får finne ut av det. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg