Vi er i Birmingham!

I går ettermiddag var vi framme her i Birmingham. Reisen var sinnsykt lang og slitsom, for vi måtte tross alt vente i over 6 timer på Gardermoen! Vi landet i London, og tok en slags taxi hit til hotellet vårt i Birmingham, så etter en to timers lang kjøretur var vi mildt sagt slitne.

Noe av det første vi gjorde var å finne dagligvarebutikken Tesco, og Subway for å ta med kveldsmat til hotellrommet. Det jeg liker så godt med hotellet er at det ligger perfekt an til kjøpesenteret og flere diverse kafeer og restauranter.

I dag skulle egentlig Mathias delta på masterclass med Plini, artisten vi skal på konsert til senere idag. Vi tok oss først en drink, men innså at vi var litt sent ute ettersom det ikke var bare bare å bestille hverken uber eller taxi, så det ble så mye rot at vi droppet det. Vi hadde sikkert kommet over et kvarter for seint, og hva er vel vitsen da? Nå er Mathias litt deppa, og jeg frustrert. Kjipt, men sånn er livet! Vi vurderer iallefall å dra på museum og restaurant før konserten begynner.

Pcen min ble forresten ikke med denne gangen, og det sier jeg meg ganske fornøyd med! Jeg får iallefall lagt ut bildene fra kameraet når vi er hjemme igjen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg