Hei fra London!

God kveld! Nå er jeg og Mathias trygt fremme i London. Vi tok tog fra Birmingham, og skulle rett til en tube etterpå, men etter veldig mye forvirring og innkjøp av Oyster cards gikk det til slutt. Takk til mannen som fortalte oss hvilken tube vi skulle på for å komme oss til Paddington!!! Uten han hadde vi sikkert enda vimset rundt der borte, haha…

Det er veldig gøy å være her, og jeg tror aldri jeg har trivdes mer i et land på ferie enn England! Jeg forstår språket, og det er så mange folk her at alle driter i hvordan du ser ut eller hva du gjør. Det er litt stressende for meg og angsten min med alle menneskene såklart, men faktisk har det gått mye bedre enn forventa!

Vi var nettopp på en restaurant kalt Gourmet Burger Kitchen. Der spiste vi; burger, såklart. Faktisk spiste vi dessert også! Toffee brownie med is 😍

Ellers dro vi innom en restaurant kalt Banana Tree (etter mitt ønske), men innså først etter vi hadde fått et bord og menyer foran oss at de kun serverte indonesisk (?) mat. Det er ikke akkurat hverken min eller Mathias sin favoritt, men ettersom det ville vært kleint å bare dra, bestemte vi oss for å kjøpe forretter og en drink. Jeg valgte Mojito, og den var mildt sagt ikke det beste jeg har smakt…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg