Nå er jeg blakk

Vel, kanskje ikke helt, men nesten! I dag tok vi turen til Oxford Street, den viktigste shoppinggata i London. Tror jeg. Jeg vil iallefall tro det, ettersom jeg svidde av et par tusenlapper. Sorry not sorry til pengeboka mi.

Det ble både innkjøp av mat, sminke, skjønnhetsprodukter og klær. Mest sminke da! Gleder meg masse til å både vise dere hva jeg har kjøpt, og til å ta det i bruk!

Vi bestemte oss for å gå til Oxford Street fra hotellet vårt, og det er jeg glad vi gjorde. Selv om føttene og skuldrene ble slitne etter masse gåing og fra å bære en ryggsekk hele dagen, var det verdt det! Vi gikk gjennom en fin og stor park på veien dit, der vi både fikk se fine trær, ekorn og fontener.

Jeg tok flere bilder med kameraet. Og det er nå jeg skulle ønske jeg tok med pcen slik at jeg kunne lagt bildene ut her, men det får jeg gjøre når jeg kommer hjem!

Jeg har virkelig ikke lyst til å dra herfra på tirsdag. Jeg trives veldig godt her, og kommer garantert tilbake en gang. Håper jeg da iallefall! Det er så mye å gjøre og se her at jeg gjerne skulle hatt et par dager til.

Vi har spist en liten pizza fra Pizza Hut til kvelds, og den var syyykt god! Nå har jeg prøvd ut et par produkter fra Lush også Mathias var nødt til å være prøvekanin, så det ble ansiktsmaske, toner og fuktighetskrem og leppeskrubb på oss i kveld. Mini spa med andre ord! Jeg føler huden min er skikkelig fresh og hydrert nå, så alle produktene kommer jeg til å ta mer i bruk, elsker dem til nå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg