Hjem, kjære hjem?

 

 


 

Nå er vi hjemme i kalde Norge igjen. Jeg begynte å gråte på flyet hitover fordi jeg hadde så lite lyst til å komme hjem. Det sier jo litt! Selv om jeg kan innrømme at det å ha større plass inne på badet, drikke springvann og sove i Mathias sin seng er herlig, lengter jeg fortsatt mest tilbake til London. Jeg har iallefall erfart at storbyer er mer min greie enn småplasser. 

Nå som jeg endelig har fått hendene fatt i pcen igjen, har jeg fått lastet over bilder fra kameraet og kan dermed blogge masse om turen! 

 

5 kommentarer
    1. Lisabeth: Ååå <3 Ja, æ tenkte kanskje at det va like greit når æ hørte ka som skjedde! E så sykt at vi gikk akkurat der for to daga sia liksom!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg