Det kunne vært oss

 

 

Da jeg hørte nyhetene om terrorangrepet i London, ble jeg en smule letta over at vi er hjemme nå. Uansett hvor mye jeg hater det, er det kanskje like greit. Det er rart å tenke på at vi var ute og gikk akkurat der veldig nylig. Da jeg så nyhetene var det så rart å bare si “oj, akkurat der var vi jo for to dager siden!!!”. Faktisk hadde vi lyst til å se det stedet når det var lyst ute også, så hva om vi hadde reist et par dager senere? Shit, altså.

Det bildet jeg posta i forrige innlegg, ble tatt der. Jeg så det underground-skiltet på bildet jeg tok, på livenyhetene, det er rart. 

 

 

3 kommentarer
    1. Er det som vil skje i Norge viss ikke vi sender ut de krimiminelle muslimene ……
      Folk er så blinde er jeg den eneste som prøver å gjøre noe :/ Blir bare økt med voldtekt…osv

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg