London days – Del 1

 

 

Det forrige innlegget om opplevelsen i Birmingham og reisen til London kan leses HER

 

Litt av hotellrommet. 

Hotellet vårt i London lå ved Bayswater. Vi hadde gode restaurantmuligheter og shoppingmuligheter. Vi ankom hotellet på lørdags ettermiddag, og dro ut på en restaurant som heter Gourmet Burger Kitchen. Der spiste vi gode burgere med søtpotetfries (som jeg ikke likte så veldig godt). Dessert ble det også, nemlig toffee brownie med vaniljeis. Hooooh, 10/10 would eat again. 

 

Tidligere den dagen var vi på kjøpesenteret Whiteleys som var en liten gåtur unna. Jeg kjøpte en genser (fra herreavdelinga riktignok) fra H&M The Weeknd-kolleksjonen, og ei bukse fra Zara. Innkjøpet kommer i neste innlegg! 

 

Utenfor hotellet. 

 

Dagen etter spiste vi frokost på en restaurant. Jeg gikk for french toast, mens Mathias spiste pannekaker. Sjekk den grønne smoothien! Mathias likte den ikke, hahaha. 

 

Etter frokosten kunne dagen endelig starte for fullt! Det var søndag, og planen var å dra til Oxford Street ettersom det meste holder søndagsåpent. Egentlig hadde vi tenkt til å ta tube siden det var et stykke å gå, men vi ombestemte oss da vi oppdaget Hyde Park, og innså at vi kunne gå gjennom parken for å komme oss til shoppinggata. 

Jeg hadde glemt av at det er ekorn i London, så jeg ble veldig overraska da jeg så dem! Dette var første gang Mathias hadde sett ekorn i hele sitt liv, så han var ganske gira. 

 

Nå var vi framme med Oxford Street! Let’s shop (iallefall i mitt tilfelle). 

 

Etter mye gåing, føtter og rygger som verket, var det på tide å ta tuben “hjem” igjen.

Innkjøp ble det iallefall! 

 

På kvelden tok vi med oss pizza til hotellrommet fra Pizza Hut, den var sykt god! 

 

6 kommentarer

Siste innlegg